ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ Львівської області В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т Р І Ш Е Н Н Я |
|||||||
27.08.2024 |
м.Червоноград |
№ 202 |
|||||
Про затвердження Переліку умовних позначень – реєстраційних індексів для реєстрації кореспонденції |
|
|
|
||||
|
|
|
Керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до структури виконавчих органів Червоноградської міської ради, затвердженої рішенням Червоноградської міської ради від 15.08.2024 року №2804 «Про затвердження структури та загальної чисельності виконавчих органів Червоноградської міської ради в новій редакції», виконавчий комітет Червоноградської міської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити Перелік умовних позначень - реєстрацiйних iндексiв посадових осiб, якi пiдписують документ, питань дiяльностi яких вiн стосується, вiддiлiв, управлiнь, виконавцiв, кореспондентiв, якi готують документ для реєстрацiї кореспонденції, що додається.
- Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 10 жовтня 2023 року №165 «Про затвердження Переліку умовних позначень – реєстраційних індексів для реєстрації кореспонденції»
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.
Міський голова (підпис) Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
від 27.08.2024 № 202
ПЕРЕЛIК
умовних позначень – реєстраційних iндексiв посадових осiб, які підписують документ, питань дiяльностi яких він стосується, вiддiлiв, управлінь, виконавців, кореспондентів, які готують документ для реєстрації кореспонденції
1. |
Індекси посадових осiб, які підписують документ, питань дiяльностi яких стосується документ: |
||
1.1. |
Мiський голова |
- |
1 |
1.2. |
Перший заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради |
- |
2 |
1.3. |
Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради |
- |
3 |
1.4. |
Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради |
- |
4 |
1.5. |
Секретар ради |
- |
5 |
1.6. |
Керуючий справами виконавчого комітету |
- |
6 |
1.7.
|
Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради |
- |
7
|
2. |
Індекси вiддiлiв, управлінь, виконавців, кореспондентів, які готують документ: |
||
2.1. |
Загальний вiддiл |
- |
1 |
2.2. |
Організаційний вiддiл |
- |
2 |
2.3. |
Юридичний вiддiл |
- |
3 |
2.4. |
Вiддiл цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості |
- |
4 |
2.5. |
Відділ фінансування та бухгалтерського обліку |
- |
5 |
2.6. |
Відділ з питань персоналу |
- |
6 |
2.7. |
Вiддiл економіки |
- |
7 |
2.8. |
Центр надання адмiнiстративних послуг |
- |
8 |
2.9. |
Вiддiл ведення Державного реєстру виборців |
- |
9 |
2.10. |
Відділ інспекції з паркування |
- |
10 |
2.11. |
Вiддiл у справах дiтей |
- |
11 |
2.12. |
Архівний вiддiл |
- |
12 |
2.13. |
Вiддiл з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобiлiзацiйної роботи |
- |
13 |
2.14. |
Управління житлово-комунального господарства |
- |
14 |
2.15. |
Вiддiл капітального будівництва та iнвестицiй |
- |
15 |
2.16. |
Управління містобудування та архітектури |
- |
16 |
2.17. |
Вiддiл земельних відносин |
- |
17 |
2.18. |
Управлiння працi та соціального захисту населення |
- |
18 |
2.19. |
Фінансове управління |
- |
19 |
2.20. |
Вiддiл освіти |
- |
20 |
2.21. |
Вiддiл культури |
- |
21 |
2.22. |
Вiддiл молоді та спорту |
- |
22 |
2.23. |
Відділ охорони здоров’я |
- |
23 |
2.24 |
Старости |
- |
24 |
2.25 |
Вiддiл реєстрації |
- |
25 |
2.26 |
Головний спецiалiст з повноваженнями уповноваженої особи з питань запобiгання та виявлення корупцiї |
- |
26 |
2.27 |
Головний спецiалiст з повноваженнями контролю за дотриманням законодавства в сферi публiчних закупiвель 2.28 |
- |
27 |
2.28 |
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю |
- |
28 |
Номер рішення | 202 |
Дата прийняття рішення | 2024-08-27 |
Чинність | Чинне |
Галузь | Гуманітарна сфера |
Приєднані файли: |
№202 Перелік умовних позначень.rtf |