Постановою Правління Національного банку України від 4 серпня 2022 року № 170 затверджено Положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії зі споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог з етичної поведінки).
 
???? Банки мають узгодити свою діяльність із зазначеною постановою протягом трьох місяців, небанківські фінустанови та колектори – протягом двох.
 
???????????? Таким чином:
➡️ встановлено заборону на отримання згоди споживача на обробку даних його телефонного довідника та журналу дзвінків з метою врегулювання простроченої заборгованості;
 
➡️ споживачі або інші особи мають право фіксувати неправомірну взаємодію, яка може бути передана до Національного банку та використана під час перевірки дотримання вимог щодо етичної поведінки;
 
➡️ врегульовано питання передачі даних третіх осіб, які не є поручителями, майновими поручителями чи спадкоємцями. Якщо споживач надає персональні дані третіх осіб, зокрема близьких, це не означає їхньої безпосередньої згоди на взаємодію. Вони мають надати такий дозвіл самостійно;
 
➡️ уточнено норми щодо особистих зустрічей зі споживачем чи іншими особами. Такі зустрічі мають відбуватися добровільно після отримання окремої згоди на проведення кожної такої зустрічі. Зустрічатися за місцем роботи – заборонено.
Поширити: